Blommor

Hej...

Känner att jag inte mår
så bra i dag.........

Tänkte ett tag att åka
och köpa blommor...
men orken tryter....

Jag gick in på en sida
på nätet med blommor
istället får se om jag
blir lite mera uppåt
om jag lägger in några
i bloggen................



Vi åt jordgubbar med grädde
i Falkenberg det var smaskens



Jordebär heter de i
Danmark.............



Lite mera blommor



Eftersom jag inte haft
några Påskblommor
får jag titta på dessa....



Om jag fick födas om som
ett djur skulle jag vilja bli
en svan........Varför??????
......De lever ju i vatten....



Naturligtvis skulle vi vara
två .......



Ha det bra därute i datorrymden....

Anita........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0