Onsdag....

 
 
                                    Hej det är onsdag.......
 
 
                           I morgon torsdag kommer mina beställda
 
                           kroppkakor till Örebro.....jag är så glad att
 
                           de tog denna svängen förbi oss.....ska bli
 
                           så gott............
 
 
 
 
 
                              De här muffinsformade har jag köpt på
 
                              Lidl för några år sedan..........
 
 
 
 
 
                               Nu tog jag fram dom och bakade saffrans-
 
                               muffins.......och det gick fort och lätt och
 
                               goda blev de också...........................
 
 
 
 
 
                                I måndags ville Loui komma in och
 
                                leka och det fick han ju........
 
 
 
 
 
                             i går vid middagstid kom Leia och Loui igen när
 
                             föräldrarna skulle jobba.......mycket lek blir det.....
 
 
 
 
 
                                Gjorde sjömansbiff efter recept av
 
                                 Tareq Taylors .....och den 
 
                                  blev jättegod........
 
 
 
 
 
 
                             Serverades med saltgurka och rödbetor.............
 
 
 
 
 
                                  Hade ris som blivit över så jag
 
                                  grillade en kycklingfile....stekte
 
                                  riset tillsammans med ärtor majs ...
 
                                  och lök......serveras med soja och
 
                                   curry.......gott det också..................
 
 
                                   Igår var jag uppe hos Johanna på
 
                                   VC.. allt var bra uton min eländiga 
 
                                    hälsporre.....så nu ska jag leta på
 
                                    mina inlägg som jag fick av ortopeden
 
                                     när jag hade ont i hälsenan...och börja
 
                                     använda dom igen.............
 
 
                                      I dag blir det en hemmadag med att jag
 
                                      ska laga mat och Goe ska städa ut hus-
 
                                      bilen för nu är det slut åkt för i år...........
 
 
                                      Ha en bra onsdag...........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0