Oj redan onsdag.....

 
 
 
                                            Hej det är onsdag........
 
                               Så här såg himmelen ut en kväll denna vecka....
 
 
 
 
 
                                     Den här godingen hade vi en dag
 
                                      förra veckan......................
 
 
 
 
 
                                 En skål med apelsiner och traktorer
 
                                 på tv:n ....mellanmål efter en sovstund......
 
 
 
 
 
                           Farmors mus till datorn går bra att trycka på
 
                           när han ser och lyssnar på musik på min telefon....
 
 
 
 
 
                                   En sväng ut till husbilen blev det också......
 
 
 
 
 
                                  En liten pratstund med farfar blev det också.....
 
 
 
 
 
                                I helgen friterade jag räkor och kyckling-
 
                                bitar......tillsammans med sötsur sås och 
 
                                ris.....gott...........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                              En kväll gjorde jag smördegsstrutar som jag
 
                              fyllde med en god räkröra...................
 
 
 
 
 
                                   Det här fick bli Alla Hjärtans Dags bidrag......
 
                                    Jag firar inte denna handlarnas högtid..............
 
 
 
 
 
                                 Fick denna bild av finaste Leia....hon är
 
                                 så fin.....snuttan...............................
 
 
                                  I dag är det onsdag så då blir det en sväng
 
                                  in till stan och hämta de stora barnbarnen
 
                                  i skolan......men nu ska jag gå och hämta lite 
 
                                  kaffebröd i frysen för Fia och Lasse skulle titta
 
                                   in och kolla stora rummet som snart är klart....
 
 
 
 
 
                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0