regn och rusk ....

 
 
 
                             God Morgon det är måndag.....
 
 
                           Jag hoppas att det kommer sol och värme
 
                            snart......för det här är inget roligt.......
 
 
 
 
 
 
                            Växthuset levererar......där får vi ju vattna 
 
                             själva så där blir det inte övervattnat.....mina
 
                              stackars pelargoner trivs inte alls i dett väder....
 
 
 
 
 
                            Vår kräftfiskare levererar så goda Vättern-
 
                             kräftor......äter så mycket jag orkar men jag
 
                             måste frysa ner så jag har lite gott till den
 
                             kalla vintern som kommer......så har jag gett
 
                             både Jennifer och Anna kräftor för jag vet att
 
                             de gillar kräftor........................
 
 
 
 
 
 
                                       Hundvakt....Ragge.......
 
 
 
 
 
                               Salt karamell gjorde jag en dag.....söta och
 
                                goda med smak av lite salt........................
 
 
 
 
 
                                    De enda blommorna som trivs är daliorna....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                Loui kom in och ville leka....
 
 
 
 
 
                            Mycket gamla leksaker finns det...................
 
 
 
 
 
                            En liten utflykt blev det när vi hämtade kräftorna....
 
 
 
 
 
                              Den här godingen har fyllt 14 år.....Grattis
 
                               goa Ludde.........................
 
 
                                 Ella och Theo kom igår och har varit här i natt
 
                                  så nu ska jag gå in och hämta Loui så det får
 
                                  leka lite och släppa telefoner och plattor.......
 
 
                                  Ha en bra dag i väntan på regnet................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0