onsdag..............

 
 
                                              Hej det är onsdag.......
 
 
                                   I eftermiddag blir det en sväng in till Adolfs-
 
                                   berg för att hämta barnbarnen på respektive
 
                                   fritids..........................I går när solen kom fram
 
                                   efter regnet satt jag en stund i växthuset och 
 
                                    Ludde tog sig en sväng utanför......................
 
 
 
 
 
 
                                          Varmt och skönt var det.................
 
 
 
 
 
 
                                    I går var jag inne och förnyade mitt körkort...
 
                                    då passade vi på att gå in på City Gross 
 
                                     för att köpa färsk fisk......kolja rullader med
 
                                     lax ....och god vitvinssås......................
 
 
 
 
 
 
                                  Kalaset i söndags blev så trevligt......
 
 
 
 
 
 
                              Fullt ös på barnbarnen var det.....här fick vi dom
 
                              att sitta ner några minuter när vi fikade..........
 
 
                               Nu ska jag laga en sötsur kyckling rätt.......
 
 
 
 
                                      
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0