OJ lördag igen.................

 
 
 
                                        Oj redan lördag och en hel vecka
 
                                         sedan jag skrev sist.....men har man 
 
                                          roligt går tiden fort................
 
 
                                          I går kväll åt vi lite goda kräftor.....jag
 
                                          kokar alltid nytt spad som de får ligga
 
                                          och dra i för jag tycker inte att de nog
 
                                          salta......och dessa blev salta och goda 
 
                                           efter 1 1/2 dygn i ny lag.................
 
 
 
 
 
                          Ragnar var här en dag för Erik..
 
                          Loui och Leia har varit förkylda...
 
                          jag tror att Jennifer klarade sig men
 
                          Erik var nära döden sa han en dag
 
                          när jag ringde.....men nu är de på 
 
                          bättringsväg..................
 
 
 
 
 
 
                                Lagade en laddning med köttfärsbiffar
 
                                och sås till dom när Erik var som värst
 
                                sjuk......
 
 
 
 
 
 
                                 Öppen potatisgratäng med en god
 
                                  köttbit åt vi en dag i veckan...............
 
 
 
 
 
 
                                        Bakade bullar...bondkakor och en dröm--
 
                                        rulltårt till svärmor när hon skulle få kaffe
 
                                        gäster en dag..........................
 
 
 
 
 
 
                                       Gjorde pommes ( aviko supercrance )
 
                                        som finns på coop.....jäklar vad goda
 
                                        de blev i airfryern.....Goe åt kebab till
 
                                         sina ...jag åt bara pommes och fefferoni....
 
 
 
 
 
 
                                  I går blev det stuvade makaroner och
 
                                  några köttfärsbiffar........
 
 
                                  Jag har klippt av och ansat alla mina
 
                                  pelargoner på övervåningen....nu har
 
                                  jag alla i garaget kvar men det tar jag 
 
                                  en annan dag....för nu ska jag vila upp
 
                                  mig för nästa vecka blir det full rulle nästan
 
                                  hela veckan...............
 
 
                                  Ha en bra lördag alla...................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0