Leia....

 
 
 
                                   Får jag presentera lilla Leia .....så söt......
 
 
                                   En liten mörkhårig skönhet......den enda 
 
                                    utav mina pojkar som har haft hår när de
 
                                    föddes var Erik och han var lika mörk som
 
                                    Leia.......................
 
 
 
 
 
                                     Nu är "lille" Loui en stor kille.......storebror.....
 
 
 
 
 
 
                                    Fläskkotletter med god sås blev en
 
                                     middag den här veckan....................
 
 
 
 
 
 
                                    Vi hämtade Ragge en dag och han tycker
 
                                    nog också att det har blivit förändring där
 
                                    hemma så när jag gick och vilade hängde
 
                                    han på.....................
 
 
 
 
 
 
                              Jag bakade ett gäng bullar och lite muffins
 
                               till Erik och Jennifer i går.....kan vara skönt
 
                               att ha lite i frysen.....................
 
 
 
 
 
                           Vi har köpt en panini grill....och till lunch
 
                           i dag gjorde vi varma mackor.........
 
 
 
 
 
 
                             Blev såå goda med lite Dallassallad till...........
 
 
 
 
 
 
                                   Nu ska jag fixa till dillkött.....köttet har
 
                                   fått stå och koka i slow cooker nu på
 
                                   eftermiddagen....nu ska jag få till den
 
                                    goda såsen med ättika och socker..................
 
 
                                    Ha en bra kväll..................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0