snö...soppa och barnbarn mys......

 
 
 
                                            Hej det är tisdag e.m........
 
 
                               Här är det en liten kille som vart glad att
 
                               det hade kommit snö under natten.........👋
 
 
 
 
 
 
                                Lilla syrran brydde sig inte om snön
 
                                 hon var glad att få sitta i någons knä
 
                                 och titta sig omkring...💗
 
 
 
 
 
 
                                 Jag hade köpt på mig morötter när det
 
                                  var billigt.....så jag förvällde och stoppade
 
                                  in i frysen................
 
 
 
 
 
 
                                        Eftersom jag hade grönsaksbuljong så
 
                                         kokade jag en gryta med potatis och purjo-
 
                                         lökssoppa.......så god....................
 
 
 
 
 
 
                          Snöstorm och kyla då är det gott
 
                           med en kopp varm soppa..............
 
 
 
 
 
                                   Måndag kväll........................
 
 
 
 
 
 
                                       Söndag kväll.....lite skillnad........
 
 
 
 
 
 
                                     I dag har vi varit en sväng in till stan....först
 
                                      tillpolisen där Daniel hämtat sitt ID kort.....
 
                                       sedan en sväng till Marieberg.....fikade
 
                                       och handlat lite.................
 
 
                                        Nu blir det lite tv tittande innan sängen
 
                                        och sista avsnitter av..." över Atlanten"
 
 
 
 
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0