Kylskåpsrensning................

 
 
 
                                         Hej det är torsdag......
 
 
                          Jag gillar ju soppor nu när vädret är lite kyligt
 
                          så i går blev det korvsoppa......tog det jag hade
 
                           i kylen och frysen.............och den blev så god.....
 
 
 
 
 
 
                            Idag ska vi in och hämta Ella och Theo från
 
                            skolan och då ska vi passa på att handla på
 
                             coop i Marieberg .....så därför kollade jag kyl-
 
                              skåpet för att se vad som behövdes fyllas
 
                               på.......och då hittade jag ett halvt kålhuvud
 
                               så då blev det en kålpudding...med matvete i
 
                               stället för ris....och den blev god...så den ska
 
                                jag göra flera gånger......ris och kycklinglår
 
                                som vi åt härom dagen fick bli stekt ris med
 
                                lök och bitar av kycklingen....curry och gurk-
 
                                 meja ....den blev också god...........
 
 
                                I morse var vi på VC och tog influensa vaccin
 
                                 Goe tog även pneumokockvaccin ......den 
 
                                 tog jag för 5 år sedan  och nu räcker det tydligen
 
                                 med en spruta........nu är det lunch dags.........
 
 
 
 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0