Fredag och regn...............

 
 
 
                                              GodMorgon fredag......
 
 
                             I går kväll drog ju ett regnväder in över oss....men
 
                             innan hade vi haft över 21 grader varmt och i poolen
 
                             var det 22 grader så det blev många dopp.......
 
 
 
 
 
 
                                   Jag plockade in de flesta blommor som jag
 
                                   hade ute......alla mina pelargoner fick plats
 
                                   men trångt blev det....men så fort regnet slutar
 
                                   åker de ut igen....................
 
 
 
 
 
 
                                         En "brudslöjebuske" fint till snitt-
 
                                          snittblommor...................
 
 
 
 
 
 
                                      En alkoholfri öl smakade bra när vi
 
                                      höll på med trädgårds arbetet i går
 
                                      eftermiddag......................
 
 
 
 
 
 
                                Körsbärsträdet  står i full blom...................
 
 
 
 
 
 
                               Nu blir det några dagars "semester" ifrån 
 
                               växthushäng.....
 
 
 
 
 
 
                                  I onsdags hade Erik namnsdag så då gjorde
 
                                  en rabarberpaj och en apelsin och mandarin-
 
                                   paj till lille Loui för jag visste inte om han fick
 
                                   äta rabarber...........men apelsinpajen åt han.....
 
 
 
 
 
 
                                      På onsdagseftermiddagen var vi in till
 
                                      stan och hämtade Theo från förskolan....
 
                                      när han hade ätit lite mellanmål tyckte jag
 
                                      att vi skaulle gå ut och få lite frisk luft för
 
                                      han såg lite trött ut......då ville han gå till
 
                                      lekparken....javisst sa jag och trodde vi 
 
                                      skulle gå till en park i närheten....icke sa
 
                                       Nicke.....han drog iväg till ett utegym en
 
                                       bra bit bort......
 
 
 
 
 
                                          Där träffade han på en kompis från
 
                                           förskolan........................
 
 
 
 
 
                                   Spännande....med nya redskap.............
 
 
 
 
 
 
                                   Det skulle provas på det mesta................
 
 
                                   Ja den dagen kom jag en bra bit över 10 tusen steg....
 
 
                                   men idag blir det nog inte så många steg ...jag ska
 
                                   nämligen ställa mig vid strykbrädan.....Ha en bra dag....
 
 
 
 
 
 
 
 
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0