måndag..........

 
 
 
                                             Hej det har blivit Måndag.....
 
 
                                  Jag brukar aldrig hinna Påskpynta hemma
 
                                   eftersom vi då brukar vara ute med husbilen,
 
                                   så därför kände jag att jag kunde börja lite 
 
                                   i kuvösen ...för dessa fina dagar sitter vi där
 
                                   ute...................
 
 
 
 
 
 
                                       Daniel och jag satt ute i kuvösen i går
 
                                       kväll.....och åt surströmming..................
 
 
 
 
 
 
                                  Goe och Ludde stängde in sig i huset.............
 
 
 
 
 
 
                                Det blev klämmor.....så himla gott........
 
 
 
 
 
 
                                         Tack Jennifer för de fina tulpanerna....
 
 
                                         Nu ska jag koka mig en kopp buljong
 
                                         och sätta mig i kuvösen.....
 
 
 
 
 
 
                                   Det var en tjej som skänkte en Tullsta fåtölj
 
                                    och då var jag snabb att vilja ha den och
 
                                    det fick jag och den ska få stå i det nya växt-
 
                                    huset när det blir klart i vår.................längtar....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0