Tisdag och regn........

 
 
 
                                            Hej det har blivit tisdag.....
 
 
                         Jag fortsätter att blogga om vår midsommar.....
 
                         här badar Loui och jag i den varma poolen
 
                         vilken underbar midsommar vi haft ......här
 
                         har det gått i ett................
 
 
 
 
 
 
                                            Även Ragnar ville ta sig ett dopp.....
 
                                            efter lite övertalning av husse.........
 
 
 
 
 
 
                                            Så härligt att kunna doppa sig......
 
                                            jag vet inte hur vi hade klarar
 
                                            denna helgen utan poolen....
 
 
 
 
 
                                                       Fina Loui .....
 
 
 
 
 
 
                                        Åka på krokodilen är kul...............
 
 
 
 
 
 
                                       Loui som älskar frukt och bär ...fick
 
                                       plocka lite jordgubbar........
 
 
 
 
 
 
                                                              Så gott................
 
 
 
 
 
 
                              I söndags hade vi födelsdagskalas för Goe
 
                             som fyller 66 år i dag tisdag......det här är
 
                             tårtbottnar...som sedan ska bli jordgubbs-
 
                             tårta.......men den hann jag aldrig ta kort på......
 
 
 
 
 
 
                             Jag gjorde även en smörgåstårta........och jag
 
                             tror att alla blev mätta och nöjda..................
 
 
                             I dag när det regnar ...funderar vi på att ta en
 
                             tur till stan ....och handla lite.........Ha en bra dag...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0