Söndag......

 
 
 
                                     Hej då har vi kommit in i andra
 
                                      sommarånaden Juli.....och de
 
                                       här fotona är tagna på Gotland
 
                                       förra året.....och i går åkte hela
 
                                       familjen dit igen......härligt.......
 
 
 
 
 
 
                                    Här har vi en liten Loui som har feber....
 
                                     troligtvis är det stoar kind tänder på väg....
 
                                     då är det gott med lite hemgjord glass.........
 
 
 
 
 
 
                                    Jag har varit sugen på kräftor ett bra tag
 
                                     och i fredags kväll blev det av att äta...
 
                                     jag bakade även ett focaccia bröd till ...gott
 
 
 
 
 
 
                                        Mums........
 
 
 
 
 
 
                                         I går blev det goda högrevsbiffar med
 
                                          gräddsås....gott det med.................
 
 
 
 
 
 
                                       För första gången i mitt liv så bakade
 
                                       jag biskvier.....det var inte så krånligt
 
                                       faktiskt......inte blev de så fina men det
 
                                       blir nog att baka fler gånger tror jag.......
 
 
 
 
 
 
                                             Kokte även lite rabarber dricka......en 
 
                                             till mig utan socker och en till Goe och
 
                                             en till svärmor.....så himla gott i denna
 
                                             värmen att ta ett iskallt glas.............
 
 
                                             Nu är det söndag morgon och solen skiner
 
                                              i dag också.....men det har blivit svalare som
 
                                              tur är......28-30 grader är för varmt tycker jag......
 
 
                                               Ha en bra dag.................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0