Söndag..............

 
 
 
                                           God Morgon det är söndag......
 
 
 
 
 
 
                                    Mina gamla perlargoner som sitter på
 
                                    framsidan......minst i 5 år har jag sparat
 
                                     dom .....de övervintrar i garaget..............
 
 
 
 
 
 
                                      Mycket tomater har vi skördat och ätit....
 
                                       så gott med solvarma och söta tomater....
 
 
 
 
 
 
                                     Vi var inne i Adolfsberg och vattnade hos
 
                                      Magnus och Anna......sedan hem och satte
 
                                      oss i varsin solstol......och så badade vi .......
 
 
 
 
 
 
                                       I torsdags skulle jag ha en dag när jag
 
                                       skulle ta igen mig.......men icke sa Nicke.....
 
 
 
 
 
 
                                   Frysen i garaget hade inte blivit riktigt stängd
 
                                   så det var lite mat som var upptinat...........
 
                                   spareribs....t.ex.............
 
 
 
 
 
 
                                                          Kycklingben......
 
 
 
 
 
                                    Ett paket kräftor...................
 
 
 
 
 
                               Jag kokar alltid ny lag till mina kräftor....gott.........
 
 
                                Lingon och blåbär var också upptinade så det
 
                                blev att koka sylt och kräm också....så någon
 
                                slappardag blev det inte för mig...........Idag blir
 
                                det att packa husbilen för att åka ut några dagar.....
 
 
                                 Ha en bra söndag....................
 
 
 
 
                               
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0