Lördag............

 
 
 
                                      Hej det är lördag kväll..................
 
 
                               Vilken match det blev i går kväll....tur att jag
 
                               hade min virkning för det var så spännande............
 
 
 
 
 
 
                                Jag har lite restgarner i olika färger och
 
                                 då passar det att virka lite smådukar av det......
 
 
 
 
 
 
                                     Ludde vart klippt härom dagen och
 
                                      han blir så söt........och igår kom
 
                                      ju Ragnar och det tycker han är
 
                                      roligt.....då springer han som om
 
                                      han vore en valp.....
 
 
 
 
 
 
                                      När lingonburken är tom är det bara
 
                                       att koka nya.....................
 
 
 
 
 
 
                                      Goe ville ha köttfärsbiffar i dag och det 
 
                                       måste man ju ha lingonsylt till...............
 
 
 
 
 
 
                                                         Färdigstekta biffar.....
 
 
 
 
 
             
                                                   Dags att äta...........
 
 
 
 
 
 
                             Oj så mätt jag blev....men gott var det...........
 
 
                              Goe sitter på övervåningen och tittar
 
                              på hockey.....Ludde och jag ligger i
 
                              sängen och tittar på ett annat program
 
                              på tv:n.....skönt........
 
 
                              Ha en bra lördagkväll alla glada...........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0