Härlig söndag............

 
 
 
 
                                                    Hej söndag.......
 
 
                                   Goe var och handlade i går och kom hem
 
                                   med så fina tulpaner............
 
 
 
 
 
 
                                       Det var en stor bukett så det räckte
 
                                       till två vaser........................
 
 
 
 
 
 
                                                                     Så fina färger.......
 
 
 
 
 
 
                                                 I dag stod Goe för middagen........
 
 
 
 
 
 
                                                   Pekingssoppa......
 
 
 
 
 
 
 
                                         Så himla god......jag bara älskar denna
 
                                          soppa........................
 
 
 
 
 
 
                                             Efter maten gick jag ut till garaget
 
                                             för att kolla in mina pelargoner....
 
 
 
 
 
 
                                 Oj oj oj vad de växer och det har redan
 
                                  kommit mycket nya skott.....................
 
                                  de fick vatten och så tog jag bort alla 
 
                                   vissna blad men jag klippte inte ner
 
                                    dom ....det får vänta lite............
 
 
 
 
 
 
                                        Tittade till mina Dalia knölar och de
 
                                        verkade ha klarat sig....................
 
 
 
 
 
 
                                       I dag har det varit lite sol ....så vi har sålt lite el....
 
                                       kul när man kan gå in och kolla........................
 
 
                                      Ha en bra söndags kväll...............................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0