Fredag.....sol och Loui...........

 
 
 
                                                          Hej fredag.....
 
 
                                  Solen skiner och det är 27 grader i kuvösen....
 
                                  då blir det förmiddagsfika där ute.................
 
 
 
 
 
 
                                   Jag förminskade möstret på min Karin Larsson duk...
 
 
 
 
 
 
                                         Gjorde två grå.....men nu får jag nog ta
 
                                          det lite lungt med virkningen för jag har
 
                                           fått ont i tummen........................
 
 
 
 
 
 
                                  Fick min tidning på posten i dag så efter
 
                                  fikat blev det lite korsordslösning i kuvösen......
 
 
 
 
 
 
                                   Vitkål i ugn och kycklingklubbor blev
 
                                    dagens måltid..........................
 
 
 
 
 
 
                                     På eftermiddagen kom denna lilla goding 
 
                                     på besök.................💗
 
 
 
 
 
 
                               Han har ju kommit in i blyg perioden men
 
                               idag var han inte blyg för farmor och farfar.....
 
 
 
                               Nu tar vi fredag kväll.....ha det gott..............
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0