Bakdag.................

 
 
 
                                    Jag ....kanske 1 1/2 år gammal......
 
                                     undrar just vad jag tänkte här.........
 
 
 
 
 
 
                                   I dag blir det 9 års kalas för Ella så
 
                                   därför bakade jag lite kakor i går........
 
 
 
 
 
 
                                      Drömrulltårta.....den gillar alla...................
 
 
 
 
 
 
                                 Kolakakor med choklad och havssalt
 
                                 den här kakan gillade Goe..................
 
 
 
 
 
 
                                        Chokladkladdkaka den gillar Theo..............
 
 
 
 
 
 
                                  Gjorde en rulltåtebotten som jag stansade 
 
                                  ut hjärtan ifrån och lade ihop två och två med
 
                                  smörkräm mellan och penslade med smält
 
                                  choklad och hällde över strössel......Ella brukar
 
                                  gilla dessa...................
 
 
 
 
 
 
                                      Lövbiffwok med asiatiska smaker blev det 
 
                                       i fredags.......och den var jättegod................
 
 
 
 
 
 
                                     Fisk i ugn blev det i torsdags.................
 
 
 
 
 
 
                                   Den har jag ätit sedan jag var liten...................
 
 
 
 
 
 
                                         I går när jag hade bakdag stod Goe
 
                                         för middagen .....chili con carne blev
 
                                         det då......het och god...................
 
 
                                         I dag ska jag bara njuta av barnbarnen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0