februari

 
 
 
                                           Hej det har blivit torsdag och även
 
                                            februari.......när jag bytte blad i all-
 
                                            manackan så var det dessa goa 
 
                                            busungar på fotot......jag blir så glad
 
                                            när de spexar lite på bilderna..........
 
 
 
 
 
 
                                     Egen pasta gjorde vi häromdagen....
 
 
 
 
 
 
                                Jag har aldrig tyckt om köpta pasta plattor
 
                                 så därför gjorde vi egna .......
 
 
 
 
 
 
                                                  Den blev himla god...........
 
 
 
 
 
 
                                      Med egengjord pizza sallad blev
 
                                       det gott...så det ska vi nog göra om.....
 
 
 
 
 
 
                                              I dag blev det "ragger"........så gott
 
                                              det också............
 
 
                                             I morgon får jag besök av en pojke 
 
                                             som bara älskar kladd kaka .....så 
 
                                             nu ska jag baka en sådan......Ha en 
 
                                             bra kväll...................
 
 
 
 
 
 
                             
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0