Tillbaka i Sverige................

 
 
 
                                      Hej det är lördag och vi har lämnat
 
                                      Danmark.....vi har kört genom ett 
 
                                       knökafullt Köpenhamn.....Goe sa att han 
 
                                       sparade två mil på det.....men vi förlorade
 
                                        nog två timmar på det..................
 
 
 
 
 
 
                                Dagens lunch när vi kom fram till Höganäs....
 
                                 Tyskekorv och sallad...............gott................
 
 
 
 
 
 
                                           Det regnade även i Höganäs..............
 
 
 
 
 
 
                         Vi firar 40 årig bröllopsdag......
 
 
 
 
 
 
                                  Jag blev bjuden på Höganäs hamnkrog.....
 
 
 
 
 
 
                             Rödspätta med pepparot ....kapris och rödbetor....
 
                              skirat smör ...citron och potatis......................
 
                             så himla gott och så mätt jag blev..................
 
 
 
 
 
 
                                Goe åt oxfile pommes och beasås..............
 
 
 
 
 
 
                                     Även han blev nöjd och mätt.................
 
 
 
 
 
 
                                      Sedan delade vi en flaska champagne i
 
                                       husbilen.......och nu blir det snart sängen
 
                                       för mig......Jag har varit vaken sedan innan
 
                                        04 i morse.....för då kom regnovädret och
 
                                        åska så vi var tvugna att ge Ludde medicin...
 
                                         han var jätterädd.....Goe somnade om men
 
                                          inte jag......så nu känner jag mig rätt seg.....,.
 
 
 
                                          Ha en bra lördagskväll...................
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0