Helgen....

 
 
 
                                        Hej det är söndag kväll...................
 
 
                             Det här kortet tog Daniel från sitt fönster när det
 
                              regnade och åskade härom kvällen......fint...........
 
 
 
 
 
                                   I fredags blev det lite goda kräftor............
 
                                   färska Turkiska.....goda men jag hade
 
                                   gärna haft dom lite saltare..............
 
 
 
 
 
 
                                        Med lite stekt vitlöksbröd blev det helt ok....
 
 
 
 
 
 
                                 Hasselbackspotatis i airfryen....blev så
 
                                 goda........................
 
 
 
 
 
 
                                Med lite egen odlade tomater..........................
 
 
 
 
 
 
                                     Lagt på mina dukar...nu blir det att
 
                                     virka flera...................
 
 
 
 
 
 
                               Goe äter nötkött och jag äter fläskkött...............
 
 
 
 
 
 
                                 Hasselbackspotatis.......
 
 
 
 
 
 
                                Nu var jag tvungen att göra något åt 
 
                                 Goe's alla chili......så det blev sweet
 
                                  chili.......heta och goda........................
 
 
 
 
 
 
                            Dagens middag blev fläskfile i sötsur sås.....
 
                             med den egengjorda sweetchilisåsen.......
 
                             blev väldigt gott tyckte jag...................
 
                             Sedan blev det en kaksort också.....
 
                             Skedkakor......som jag aldrig har gjort förrut.....
 
 
                             Nu blir det snart sängen.....ha det gott.............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0