Tisdag-fredag...

 
 
 
 
                                           Hej på er......
 
 
                       Då har det gått några dagar sedan jag uppdaterade
 
                       bloggen......men nu är det fredagkväll.............
 
 
                       I tisdags gjorde jag en smörgåstårta för Daniel fyllde
 
                        45 år......han tog med den till jobbet och det som blev
 
                        kvar kom Erik Jennifer och Loui hit och åt upp..........
 
 
 
 
 
 
                                I onsdags åkte vi in och hämtade barnbarnen
 
                                från skolan och förskolan.....Ella hade med sig 
 
                                 en kompis hem och de underhöll sig på studs-
 
                                  mattan.......och Goe satt och lapade lite sol..........
 
 
 
 
 
 
                          Torsdag......0930....fick vi vår 4:e spruta......
 
                          sedan körde Goe igång med grunden där
 
                          vårt växthus ska stå......
 
 
 
 
 
 
                                I väntan på att växthuset ska bli klart så flyttade
 
                                jag ner tomatplantorna till kuvösen.....där får de
 
                                stå nu ett tag......................
 
 
 
 
 
 
                                   Dagens middag blev fläskfilegryta med en god
 
                                    sås av dijonsenap...grädde och dragon..........
 
 
 
 
 
 
                                      Hurra ....nu har jag hittat en tränings-
 
                                      program som passar mig.....för jag är
 
                                      så stel i ryggen..höfter...knä och fot-
 
                                      leder...............det ska bara göras morgon
 
                                      och kväll....så förhoppningsvis hinner jag 
 
                                       inte tröttna.......och bli mjukare..............
 
 
                                       Ha en bra fredagskväll................
 
 
 
 
 
 
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0