lördag och paella....

 
 
 
                                                    Söndag........
 
 
 
 
 
 
                                  Köpte en duk på loppis.....jag har länge letat efter
 
                                  en stor rund duk men inte hittat någon....den är
 
                                   ju inte så snygg ...men den passar nu till Påsk......
 
 
 
 
 
 
                                     Hittade även denna vita duken på samma
 
                                     loppis......90 kronor för båda dukarna.......
 
 
 
 
 
 
                                      Gula blommor på våren tycker jag är fint....
 
 
 
 
 
 
                                Satte ihop vår muurika stekhäll för att göra
 
                                 paella.........
 
 
 
 
 
 
                                                   Det blev gott.........................
 
 
 
 
 
 
                                       Snart poolhäng hoppas jag........
 
 
 
 
 
                            1:april förra året ....då avtäckte vi poolen...
 
                             i år blir det senare......tyvärr........
 
                             så fort tjälen går ur jorden ska även växt-
 
                              huset upp.......just nu är jag lite otålig....det
 
                              är ju alldeles för kallt om nätterna..............
 
 
                              Ha en bra söndag.........................
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0