Måndag...........

 
 
 
                                          Måndag......och så har vi kommit in
 
                                          i månaden Maj......................
 
 
 
 
 
 
                                Här är kort på Theo från förra sommaren 
 
                                när de lånade vår husbil och campade 
 
                                och badade i Unden...........
 
 
 
 
 
 
                              Här kommer lite bilder från gångna helgen
 
                               när vi var i Borensberg......kvllspromenad
 
                               med Ludde och himmlen var så här fin......
 
 
 
 
 
                            Morgon promenaden med Ludde ....då såg
 
                             det ut så här på himmlen................
 
 
 
 
 
 
                                   Fick några bilder från Erik och Jennifer.....
 
                                   Här mår Ragnar gott.........................
 
 
 
 
 
 
              Första badet för lille Loui.....första 
 
               gången jag ser hans ögon....så söt....
 
 
 
 
 
 
                                Nu jäklar ska trappan i poolen......
 
 
 
 
 
 
                                Snart dags för ett dopp.....nästa vecka kanske......
 
 
 
 
 
 
                       Munnskydd på och ny spritad så fick
 
                       jag hålla den lille.....han var nymatad
 
                       så han somnade gott på min axel......
 
                       en mycket nöjd farmor och Loui tror jag.....
 
 
                        Nu kära vänner ska vi börja plocka ner
 
                        vårt kök.....samtidigt som jag satt en 
 
                        pizza deg som jag ska baka bröd på
 
                        ett expriment.......spännander.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0