Söndag..............

 
 
 
 
                                                           Hej Söndag......
 
 
                              För sju år sedan satt jag någon annanstans
 
                               och njöt av solen.....................
 
 
 
 
 
 
                               I morse när vi tog Ludde promenaden kom
 
                               det ett gäng svanar och flög äver oss.....
 
                                så vi tog med svärmor och drog till Tysslingen
 
                                för att titta om det hade kommit några svanar.....
 
                                när vi ändå hade med svärmor i bilen gjorde
 
                                vi besök hos Magnus och Anna och även hos
 
                                Erik och Jennifer...............
 
 
 
 
 
 
                                  Hemgjorda hamburgare med eget bakad 
 
                                  bröd.....................
 
 
 
 
 
 
                               Kräftor blev jag sugen på......
 
 
 
 
 
 
 
                             På skroven kokade jag buljong som blev
 
                              en god kräftsoppa........
 
 
                              Vi åkte ut med svärmor klockan ett och kom 
 
                               hem halv fem......så nu ska jag vila och virka
 
                               lite.........Ha en bra söndagskväll.............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0