Söndag - Måndag....

 
 
 
                                Lycka 💓 när den 4,5 års gamla barnbarnet ringer
 
                                 och säger ....jag vill komma till dig farmor i morgon...
 
                                  jag ska hålla avstånd....oj vad det gör ont i ett farmors
 
                                  hjärta....,..lilla gubben jag vill ju inget hellre än att dessa
 
                                   fina barnbarn......Ella och Theo ska få komma och umgås
 
                                    med oss............jag vill att ni ska bo nära oss så att vi kan
 
                                    gå till er sa han sedan.......
 
 
 
 
 
 
 
                                  Blev akut sugen på Janssons frestelse i båtugnen
 
                                   så det blev att göra en i husbilen.........den blev så
 
                                   himla god.............................
 
 
 
 
 
 
                             När jag ändå satt i husbilen och väntade på
 
                              Jansons skulle bli färdig så passade jag på
 
                              att påsk pynta lite.......vi brukar ju alltid vara
 
                               ute med husbilen till Påsk ....men i år blir
 
                               det nog inte så.....det ska ju inte bli något
 
                                vidare väder så vi stannar nog hemma.............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                            Goe bakade ju så goda hamburgerbröd
 
                             för lite sedan och de blev så fluffiga och
 
                             goda så jag delade på receptet och provade
 
                              att göra korvbröd i stället.......
 
 
 
 
 
 
                              De blev i största laget men så goda så nästa
 
                               gång blir de lite mindre.......
 
 
 
 
 
 
                             Goe drog i två sibylla kokkorvar i ...................
 
 
                              Det är potatispulver mos i dom så
 
                               senare i veckan ska jag prova att 
 
                                baka frallor på detta receptet.......
 
 
                                 Ha en bra kväll................
 
 
 
                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0