Tisdag...........

 
 
 
                                          Det är tisdag kväll..............
 
 
 
 
 
 
                               Efter Ludde promenaden 06.30 i dag körde
 
                               jag igång med ett bak av tekakor......men jag
 
                                hittade inte mitt mått som jag tar ut dom med...
 
                                så jag fick ta en skål ...men de smakar lika bra...........
 
 
 
 
 
 
 
                               En 5 liters gryta med köttfärssås blev 
 
                                det också.............................
 
 
 
 
 
 
                                    Smakade bra till lunch.....sedan tog vi en
 
                                    tur till Svatå-Degerfors-Karlskoga för Ludde
 
                                    var så rädd för åskan.....men i bilen blir han
 
                                    lugn och ligger ner hela tiden....................
,
 
 
 
 
 
                                Rostbiff av Närkekött blev det idag....den 
 
                                 ska vi äta tillsammans med potatissallad
 
                                  i morgon.................
 
 
 
 
 
 
                                    31 pannkakor gräddade jag också.....ifall
 
                                     det finns dom som inte gillar rostbiff.........
 
 
 
 
 
 
                                När vi hade fika vid poolen i söndags sa Theo
 
                                "farmor jag ville ju ha din kladdkaka"....och då
 
                                 hade jag inte bakat någon ....men nu ska han 
 
                                 få farmors kladdkaka........I går kväll fick vi besök
 
                                  av Ella och en kompis som hade varit i Riseberga 
 
                                  och tittat på Emil.....så när de åkte hem stannade
 
                                  de här en stund.....Nu är det diskat och klart för en
 
                                   tur med husbilen i morgon......Ha en bra kväll..........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0