Måndag ......

 
 
 
                                           Det har blivit måndag........
 
 
 
 
 
 
                                         Igår hade vi en trädgårdsdag......
 
                                  Goe klippte gräs.....jag planterade om lite 
 
                                  blommor................
 
 
 
 
 
 
                                 Grävde upp lite potatis som såg fina ut.......
 
 
 
 
 
                               Flyttade ut tomatplantorna som stått i
 
                               växthuset och de hade dragit iväg så
 
                               dom tog jag och bladade av ordentligt 
 
                               så att solen kommer åt dom nu.............
 
 
 
 
 
 
                                       Mycket tomater blir det....både stora och små....
 
 
 
 
 
 
                                       Goes chili växer också.....
 
 
 
 
 
 
                                  Alla möjliga sorter.....både milda och starka..................
 
 
 
 
 
 
                                   Han fick byta vägg för jag ville ha tomaterna
 
                                   på den soliga sidan.............
 
 
 
 
 
 
                                         Små gurkor......som står kvar i växthuset....
 
 
 
 
 
 
                                      Stora gurkor.................
 
 
 
 
 
 
                               Det här blir gula söta tomater..................
 
 
 
 
 
 
                                    Jag gillar den blå färgen på lobelia.........
 
                                    nästa år ska jag nog så egna .......
 
 
 
 
 
 
                            I dag är det lite kyligare luft ute.......det är
 
                            rätt skönt för då blir det lite gjort.....Goe
 
                            klipper häcken och jag pysslar lite här inne.....
 
 
                             Nu ska jag hänga ut en tvätt.....Ha det gott............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0