Gunnar och Marianne....

 
 
 
                                   Min arbetskamrat och kompis har gått bort
 
                                   och jag vet att hon ofta sa att...." Anita jag
 
                                   vill inte dö "................
 
 
 
 
 
 
                                  Jag var på kyrkogården och satte en 
 
                                   blomma......och ångrar att jag inte var
 
                                   och hälsade på henne mera........
 
 
                                   Vi åkte tillsammans till Gran Canaria med
 
                                    våra barn och Gunnars och Mariannes barn-
 
                                    barn.......San Agustin....där Magnus åt peppar-
 
                                    stek varje kväll...............bra minnen..............
 
 
 
                                   Vi åkte även till Helsingör ......och när jag beställde
 
                                    rum på hotell Marienlyst......så sa jag till tjejen att
 
                                    vi kommer från inlandet så vi vill gärna ha rum ut
 
                                    mot vattnet.......och när vi kommer dit hade vi fått
 
                                    varsin svit högt upp med en underbar utsikt......
 
                                     oj vad roligt vi hade ........jag saknar både Gunnar
 
                                     och Marianne.....må de vila i frid.💞..................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0