sista söndagen i januari.....

 
 
 
                                                 God Morgon .....söndag.....
 
 
 
 
 
 
                               Solen skiner in i kuvösen så i dag blir
 
                               det fika där ute........
 
 
 
 
 
 
                              Jag bakade en apelsin kaka på förmiddagen.....
 
 
 
 
 
 
                               Goe gillar semlor men det gör inte jag 
 
                               så han brukar köpa sig två stycken vid
 
                                den här tiden........................
 
 
 
 
 
 
                                          Snart fikadags..................
 
 
 
 
 
 
                                   Till middag blev det fläskytterfile gjord i
 
                                    slow cockern.....med god sås...................
 
 
 
 
 
                            Jag skulle skära upp en tomat....och då såg
 
                             den ut så här inuti.....men då skar jag ner
 
                             den och planterade i jord......det blir nya tomater
 
                             framåt sommaren.......
 
 
 
 
 
 
                                     Framför tv:n i går kom jag igång med
 
                                     gardin nr två till husbilen.....det är bäst
 
                                      att snabba på för snart börjar säsongen
 
                                       i morgon är det redan 1:a februari....och
 
                                       det är ju en kort månad........Nu blir det frulle...
 
 
                                       Ha en bra söndag..............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0