måndag...

 
 
 
 
                Godmorgon måndag......
 
 
 
 
 
 
 
                         I dag ska Julen ut.....så skönt det ska bli......
 
 
 
 
 
 
                          Jag lovade att lägga ut ett inlägg i går
 
                          vilken mat vi skulle äta ...men jag kom
 
                           aldrig in på bloggen.....det var något fel....
 
 
 
 
 
 
                            Saltpotatis kallar jag dom fast de heter
 
                             egentligen Papas Arrugadas med mojosås.....
 
 
 
 
 
 
                               Till det blev det ett par skivor oxfile......gott...
 
 
 
 
 
 
                                   Solsken på träden.......
 
 
 
 
 
 
                                    Eftersom vi hade ingredienser kvar efter
 
                                    mitt misslyckande härom kvällen fick Goe
 
                                    göra sin berömda pizza...............
 
 
 
 
 
 
                                    Av samma deg gör han pizza bröd......
 
                                     de blir så uppblåsta och goda.......
 
                                     vi hade ingen vitkål men däremot 
 
                                      rödkål så den fick bli vår pizza sallad
 
                                      och den smakade lika bra fast det var
 
                                      bara färgen som skillde de åt.......
 
 
                                      Det var gårdagen det.....nu ska jag hjälpa
 
                                      Goe med att plocka bort julen.........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0