Tisdagen vid spisen.................

 
 
 
                                         Hej det är tisdag och Goe's jobbardag
 
                                         och jag har stått vid spisen hela dagen...
 
                                          har ni någon aning om vad det här ska bli....
 
 
 
 
 
 
                              Jo det blev ett fat med Öländska
 
                               kroppkakor........................
 
 
 
 
 
 
                                     det åt jag till brunch i dag....såå gott...........
 
 
 
 
 
 
                            När kroppkakorna var klara bakade jag två
 
                             bröd...........................
 
 
 
 
 
 
                                   Jag hade inget rågsikt hemma så det
 
                                    fick bli lite andra mjölsorter........mest
 
                                     vetemjöl......men det blev gott..............
 
 
 
 
 
 
                                 Sedan blev det lite "kärleks"mums.....
 
                                  som jag gjorde som hjärtan.........
 
 
                                 Nu får det vara slutbakat för i dag.....
 
                                 nu ska jag lägga mig framför tv:n
 
                                 resten av kvällen för det blev ju ingen
 
                                 middagsvila i dag............Ha en bra kväll............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0