onsdag.............

 
 
 
                                     Hej goa vänner.....shit vad dålig jag är
 
                                      på att uppdatera bloggen....men jag 
 
                                      hoppas att det blir bättre......................
 
 
 
 
 
 
                              Jag blev så sugen på räk "puckar" så det 
 
                               gjorde jag en dag och njöt av dem morgonen
 
                               efter till frukost......så gott..............
 
 
 
 
 
 
                                                         Mera knäck.......
 
 
 
 
 
 
                                 Nu har jag gjort drygt 500 st.....de är så 
 
                                 mjuka och goda................jag ger bort de
 
                                 flesta ...men nu har jag sparat några till 
 
                                 Julafton ....när alla kommer hem............
 
 
 
 
 
 
                                       Köttbullar.......jag kokar dem i buljong 
 
                                       och fryser ner.....sedan är det bara att
 
                                       ta upp och steka när man ska ha dom...........
 
                                        det blev nästan 140 st.................
 
 
 
 
 
 
                                    Stekte några till middag i dag ....Daniel
 
                                    var hemma och åt och tyckte att de gick
 
                                    att äta.........................
 
 
 
 
 
 
                              Goe ställde sig vid spisen och bakade
 
                              gott surdegsbröd..........................
 
 
 
 
 
 
                            När jag bodde hemma i Småland kunde
 
                             man köpa "löv " på "karamellan " ....och
 
                             nu gör jag dom  till jul....så nu har vi
 
                             mera godis att äta.......Ludde har ont i sitt
 
                             vänstra framben.....han har varit ute i det
 
                             hala väglaget.....så nu får vi bära honom
 
                             ut och in....så jag tycker det är skönt att
 
                              snön har töat bort.......
 
 
                              Ha en bra kväll......................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0