Lördag...............

 
 
 
 
               Hjälp jag hinner inte med......
 
                i morgon är det 3:je advent.....
 
 
 
 
 
 
                         I dag har vi gjort struvor ......och det tog tid....
 
 
 
 
 
 
                              Vilken tur att jag gjorde rotmos och 
 
                               fläsklägg härom dagen......och efter
 
                                att Erik .... Jennifer och svärmor 
 
                                 hade fått några matlådor fanns det
 
                                 kvar till oss i dag.................
 
 
 
 
 
 
                              Hittade en sockerfri sötstark senap i affären
 
                              och den var jättegod.....för senap innehåller
 
                               väldigt mycket socker...så jag är såå nöjd......
 
 
 
 
 
 
                                Eftersom jag har fått överta struvjärnet från
 
                                 svärmor så får hon en burk med struvor till jul.........
 
 
 
                                 Nu tar jag kväller och tittar på så mycket bättre.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0