söndag...

 
 
 
                                          Hej det är söndag......
 
                      
                                 I går kväll grillade Goe lite spareribs........
 
 
 
 
 
 
                                     Smakade bra med lite ugnsbakade tomater....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                 Så gott.....
 
 
 
 
 
 
                                           Redan augusti......3:dje sommar-
 
                                           månaden................
 
 
 
 
 
 
                                      På onsdag kommer dessa godingar hem.....
 
                                      Ella ringde i går och sa....Farmor så fort
 
                                      vi kommer hem vill jag komma till dig....💗
 
 
 
 
 
 
                                        Dagens middag blir Majskyckling...............
 
 
 
 
 
 
                              Theo älskar MCDONALDS sötsura sås.....och
 
                               Magnus frågade om jag inte kunde laga en som
 
                               smakade som den......och jag har provat mig fram
 
                               och idag tror jag att jag fick till en som är bra lik......
 
 
 
 
 
 
                                      Nu mognar tomaterna i en rasande fart....
 
                                      så i dag kokade jag en lag och la in några......
 
 
 
 
 
 
                                Ja det är vad jag sysslat med hitils idag......
 
                                 vi tog en promenad för att hälsa på svärmor
 
                                 och lämnade en matlåda.....Nu kommer snart
 
                                  Ragnar som ska få springa runt här lite medan
 
                                  Erik och Jennifer uträttar lite ärenden........
 
 
                                   Ha det gott.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0