Onsdag...........

 
 
 
                              
                                I måndags hamnade vi i Timmernabben
 
                                för att hälsa på släkten och sätta en blomma
 
                                hos mamma och pappa................
 
 
                                Vi besökte Ola och Lillemor.....Stefans lille 
 
                                 son Uno.......Gulle och Annelie var också
 
                                 nere......så det blev en heldag där... vi var
 
                                 inte hemma förrän på kvällen..........
 
 
 
 
 
 
                                Mycket tomater har vi så jag kokade en
 
                                rätt het tomatsås.........
 
 
 
 
 
 
                                 Så idag blev det pasta med hemkokt tomat-
 
                                  sås ...gott.........
 
 
 
 
 
 
                                 Murgrönan har vuxit sig alldeles för stor
 
                                 så i dag åkte nästa hela bort........så var 
 
                                 vi hos handelsträdgården och köpte tujor
 
                                 som ska klippas runda och inte bli mera
 
                                 80-90 cm höga.......det blir nog bra tror
 
                                 jag............
 
 
 
 
 
 
                             I morgon kommer barnbarnen så i kväll gjorde
 
                             jag en sötsur gryta på fläskfile.....och så bakade
 
                             jag Theo`s favorit.......kladdkaka....................
 
 
                             Goe var trött efter trädgårds arbetet så han har
 
                             gått och lagt sig ......själv tittar jag på matprogram
 
                             på tv:n.....Godare heter kanalen och jag tycker 
 
                             den är jättebra................ha det gott............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0