Fredag- Lördag....

 
 
 
                                           Hej det är sen lördagkväll.....
 
 
                             I går kväll hade jag besök av mina två systrar.....
 
                             Lena från Göteborg som är här för att plocka
 
                             lingon ......Gulle och min syster dotter Annelie.....
 
 
 
 
 
 
                                               Lite fikabröd som jag bakat.....
 
 
 
 
 
 
                                 Budapestrulle.....gott......Fia och Lasse
 
                                 kom och fikade på förmiddagen..........
 
 
 
 
 
 
                              Lingonkakor och dammsugsrulle.......
 
 
 
 
 
 
                                 Gårdagens middag.....Gulachsoppa.......
 
 
 
 
 
 
                                     Hade svårt att sova i morse så jag 
 
                                     gick upp och gjorde en smörgåstårta......
 
 
                                     Erik...Jennifer och lille Loui kom på
 
                                     eftermiddagen för vi hade Ragnar när
 
                                      de var och handlade.....även då blev
 
                                      det fika med smörgåstårta och buda-
 
                                       pestrulle...........
 
 
 
 
 
 
                                   Magnus ringde i veckan och undrade om jag 
 
                                   inte kunde laga hans "älsklingsrätt".............
 
 
 
 
 
 
                                           En gryta biff stroganoff.......som nu
 
                                           är kokt och färdig att levereras......
 
 
                                           Nu är klockan mycket så nu blir det
 
                                           kväller.......Ha det gott..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0