Valborg och Brunneby musteri........

 
 
 
 
                               Hej på er denna Valborgsmässoafton......
 
                               för 42 år sedan flyttade jag från Småland
 
                               till Närke......oj vart har tiden tagit vägen.....
 
                                i själ och hjärta är jag nog alltid Smålänning.....
 
 
 
 
 
 
                        I dag tog vi en cykeltur till Brunneby musteri....
 
                        med munskydd på................................
 
 
 
 
 
                              Här kommer det några bilder på allt som
 
                              gick att handla.........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                  Lite paus efter en cykeltur .........................
 
 
 
 
 
 
                                Apelsinklyftor.......när jag väntade Magnus hade jag
 
                                 sådant  sug efter dessa söta och goda karameller......
 
 
 
 
 
 
                                             Goa Ludde.....................
 
 
 
 
 
 
                                         Kvällspromenaden....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                              Kvällsmaten blev en god räkmacka 
 
                               och en öl.................................
 
 
                               Nu blir det sängen ......God Natt.................
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0