Påskveckan..................

 
 
 
 
                              God Morgon denna Skärtorsdag.......
 
 
                         Jag hade ingen krans att sätta på dörren så jag
 
                         fixade till en.....................
 
 
 
 
 
 
                          Allt i ett kycklingfileer blev det en dag i veckan......
 
 
 
 
 
 
                              Det blir LCHF har Goe bestämt.....
 
 
 
 
 
    
           Jag hänger gärna på för nu
 
           har jag köpt mig en ny bad-
 
           klänning....................
 
 
 
 
 
          En ny bakrock blev det också.....
 
          blir bra att ta på sig efter ett varmt
 
          poolbad ....oj vad jag längtar........
 
 
 
 
 
 
                         Dagens frukost blev äggröra med paprika......
 
                         tomat .....kokkorv och pressgurka.............
 
 
 
 
 
 
                                I går lagade Goe lax.....och det var gott så
 
                                i dag på morgon promenaden med Ludde
 
                                gick han in på coop och köpte en lax sida
 
                                 så det blir nog med med lax i Påsk.........
 
 
                                  Vi har talat om att åka ut med husbilen i
 
                                   Påsk .....men eftersom det är kallt fortfarande
 
                                   så slog vi det ur hågen.....
 
                                   I veckan gick en före detta svägerska bort 
 
                                   i cancer och vi var lika gamla.....så nu 
 
                                   börjar man tänka på att man inte är odödlig
 
                                   det kommer närmare......
 
 
                                   I dag blir det att rulla lite köttbullar ....både 
 
                                   till middag i dag och till Påskbordet på 
 
                                   Påskafton....och sillen ska läggas in.....
 
                                   så nu är det dags att sätta i gång ....
 
                                   Ha en bra dag............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0