Vi kör LCHF.......

 
 
 
 
                                 Onsdag.......Burr vilken gråkulen dag....
 
 
 
 
 
 
 
                          Jo både Goe och jag håller igen på maten....
 
                           här blev det lite mellanmål....morotsstavar
 
                           gurkstavar och dipp gjord på cream fraiche
 
                           med både washabi och pepparrot.......jag 
 
                           gillar när det är starkt......och så gillar jag 
 
                           både pepparrot och washabi..........
 
 
 
 
 
 
                         Gårdagens middag blev kålrotsstavar gjorda i
 
                          ugn med diverse kryddor.....och stekt lunch korv.....
 
                          så hade jag lite dippsås över från mellanmålet 
 
                           och det smakade bra till......................
 
 
 
 
 
 
                              Dagens middag blev stekt fläsk med 
 
                              löksås och mycket lök.....men det blev
 
                              inga potatisar till utan jag kokte blomkål....
 
 
 
 
 
 
                                  Till kvällsmat blev det linssoppa med 
 
                                   yoghurt och en knäckemacka med präst-
 
                                    ost.............jag gjorde en linsgryta en gång
 
                                    som vi fick hälla ut för den var absolut inte
 
                                    god.......så jag var lite skeptisk.....men soppan
 
                                     var faktiskt jättegod............men nu är det
 
                                     färdig ätit för i kväll.....nu blir det vatten ....
 
                                     Ha en bra kväll............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0