torsdag....

 
 
 
                                        Hej det är torsdag kväll........
 
 
                                   Lille Theo fyller 4 år om några dagar......
 
                                   och i dag talade jag med honom i telefon...
 
                                    så då frågade jag vad han önskade sig i
 
                                     present........Jag vill ha en lika stor husbil
 
                                     som farmor och farfar har blev svaret......
 
 
 
 
 
 
                                    Jag undrar just om han blir besviken
 
                                     när vi kommer med denna bilen till
 
                                     honom...😂 💗
 
 
 
 
 
 
                                Men eftersom han är så teknisk lagd så
 
                                köpte jag denna truck som han får sätta
 
                                 ihop......med hjälp av farfar................
 
 
 
 
 
 
                             Jag har alltid med en paket till det barnet som
 
                              inte fyller så att de också ska få öppna ....och
 
                              nu har Ella blivit så stor så hon och kompisarna
 
                               kan dra iväg och leka och kanske inte tala om
 
                                för föräldrarna var de ska ta vägen....så därför
 
                                 har jag köpt en GPS klocka till henne så att
 
                                 de kan se vart hon håller hus..................
 
 
 
 
 
 
                                    Det händer så mycket otäckt nu så
 
                                     det är bra om de kan ha kontakt med
 
                                     föräldrarna...............
 
 
 
 
 
 
                                Blev så sugen på Janssons frestelse
 
                                så jag gjorde en i båtugnen i husbilen...
 
 
 
 
 
                                                 Den blev så god.............
 
 
 
 
 
                                       Lite virkade saker som jag har i husbilen.....
 
 
 
 
 
 
                                Renbäddat och klart för nästa färd............
 
 
 
 
 
 
                                  Goe och jag har varsin säng och Ludde
 
                                   ligger mellan oss......................
 
 
                                   Vi har lite träningsvärk på baksidan av 
 
                                    låren efter lingon plockningen men vi vill 
 
                                    gärna ut en sväng i lingonskogen i morgon
 
                                    också..........................
 
 
                                    Nu blir det tv tittande innan sänggående
 
                                    Ha en bra kväll...............
 
 
 
 
 
 
 
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0