Onsdag...........

 
 
 
                               GodMorgon det är onsdag.....
 
 
 
 
 
 
                                 Gårdagens middag blev...stuvad vitkål
 
                                  med fläskkorv och pepparrot.....Erik kom
 
                                  med Ragnar så att han skulle få springa av 
 
                                  sig lite och bråka med Ludde....även Erik
 
                                  drog i sig en tallrik med mat........
 
 
                                  En riktig tv kväll blev det igår....först nyheterna
 
                                  vid sju....sedan halv åtta hos mig.....som följdes
 
                                   av kockarnas kamp.....sedan blev det över Atlanten
 
                                   för att avslutas med Filip och Fredrik......så i morse
 
                                   blev det lite sovmorgon......skönt.....
 
 
                                   Nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta fram
 
                                   strykbrädan eller gå ut och plocka in mina pelargoner
 
                                   för vinter förvaring.....det ska ju bli rätt bra väder i dag
 
                                   så det blir nog en utedag......och Goe ska stå för maten
 
                                    i dag så det ska bli spännande att se vad det blir för
 
                                    kulinariskt.......Ha en bra onsdag..............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0