Tisdag kväll.............

 
 
 
                                      Hej det är tisdag kväll.....
 
 
                            Vi tog en Ludde promenad upp till Fia och
 
                             Lasse på middagen för Fia ville ha ett recept
 
                             av mig och jag ville ha lite vildvin av henne för
 
                             jag tänkte göra en krans att hänga på dörren och
 
                             här hänger den....rätt nöjd faktiskt....................
 
 
 
 
 
 
 
                                   Dagens middag blev isterband potatis 
 
                                   och bondsås.....gott......ringde och pratade
 
                                   med Ella på hennes gps telefon.....och hon
 
                                   skulle snart äta middag sa hon.....spaghetti 
 
                                   och köttfärssås skulle det bli.....gott.......
 
 
                                    Tisdagkväll är bästa tvkvällen på hela
 
                                     veckan ...oj vad jag ser fram mot den....
 
 
                                     19.00.....nyheterna......
 
                                      19.30....halv åtta hos mig.......
 
                                       20.00....kockarnas kamp.....
 
                                       21.00.....över atlanten.....
 
                                        22.00 Filip och Fredrik......
 
                                        23.00 sätter jag i hörlurarna
 
                                         och rattar in Karlavagnen.....
 
                                         sedan hoppas jag att få sova 
 
                                         3-4 timmar i sträck......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0