Söndag.........

 
 
 
                                       Söndag......och jag är helt sänkt.....
 
 
                                     Gråväder och ont i kroppen....orkar
 
                                     knappt hålla ögonen öppna.......
 
 
 
 
 
 
                                  Vilken tur att jag satte in en laxsida
 
                                   i ugnen i går............................
 
 
 
 
 
 
                                  Färdigstekt.......55 grader ......perfekt................
 
 
 
 
 
 
                                      Så himla god......det är bra att ha
 
                                       en lax sida i frysen .........
 
 
 
 
 
 
                                         Så gott med dillmajonäs sås med kapris....
 
 
                                         Nu ska jag spela sist raden i bingolotto
 
                                         sedan blir det nog sängen.....i morgon har
 
                                         de lovat lite bättre väder....då ska mina 
 
                                         pelargoner få flytta in i garaget...................
 
                                         Ha det gott............
 
 
 
 
 
 
 
 
'
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0