Rusakulan.....

 
 
 
 
 
                                                  Söndag kväll....
 
 
                            Vi besökte Rusakullen i dag.....vi åkte över
 
                             Vintrosa......men det var ingen rolig väg.....
 
 
 
 
 
 
                                      Vi såg rätt långt men inte ända
 
                                      till Östergötland.....som man kan
 
                                      om det är riktigt klart väder........
 
 
 
 
 
 
                                    Vi stannade vid Berga Gård och köpte 
 
                                     lite mjöl......Ölands vetemjöl får mig att
 
                                      känna mig som hemma eftersom jag är 
 
                                     född i Borgholm.......................
 
 
 
 
 
 
                                Även idag drog goe ner till Coop och 
 
                                köpte ett par munkar...........................
 
 
 
                                Nu har jag spelat Bingolotto och inte blev
 
                                det någon vinst i kväll heller........sedan
 
                                 tittade jag på Dop Bröllop och Begravning...
 
                                  så himla bra tycker jag...........snart blir det
 
                                   sängen för snart är det måndag morn som 
 
                                   pappa sa när han kom hem från jobbet på
 
                                    fredag eftermiddag...............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0