Onsdag kväll..............

 
 
 
                                     Oj redan onsdag kväll.......i måndags
 
                                     när det var fint väder så satte jag om
 
                                     alla mina pelargoner ...så nu är det
 
                                     knöckafullt i garage fönstret............
 
                                     Goe ställde undan alla trädgårdsmöbler....
 
                                     nu är det bara att vänta på vintern.......
 
 
 
 
 
 
                                    Det har blivit lite matlagning dessa dagar...
 
                                    igår gjorde jag en gryta köttsoppa............
 
 
 
 
 
 
                                Jag håller på att virka en gardinkappa till
 
                                husbilen......jag har minst hälften kvar och
 
                                sedan ska jag virka på en uddspets...........
 
 
 
 
 
 
                                  En kycklinggryta blev det idag......så god......
 
                                   med kyckling....bacon......champinjoner......
 
                                   färskost.....lök...och grädde.......
 
 
 
 
 
 
                                En potatisgratäng....som ska serveras
 
                                med rostbiff...................
 
 
 
 
 
 
                             Gulaschsoppa blev det också......så skönt
 
                              att ha med i husbilen.....och gott när regnet
 
                              smattrar på taket.............
 
 
 
 
 
 
 
                                   Ludde är nyduschad och luktar så gott....
 
                                   men han är inte klippt .....det väntar vi med....
 
 
                                  I morgon blir det en sväng till Mariestad........
 
                                  hoppas att vädret blir så där...utan regn helst....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0