Nya husbilsgardiner..............

 
 
 
                          Våra " sängkammar " gardiner i husbilen som jag är 
 
                           så trött på......så nu ska det bli ändring.....
 
 
 
 
 
 
                              Tog med mig Goe och en borrmaskin......
 
 
 
 
 
 
                               Man får inte vara för stel.....och så får man tänka
 
                               lite upp och ner.....................
 
 
 
 
 
 
                                  Den här virkade gardinkappan har jag 
 
                                   pysslat med om kvällarna framför tv:n
 
                                   och jag blev nöjd......nu ska det virkas
 
                                   en till så Goe får en också.......sedan
 
                                   blir det en lite kortare till " vardagsrummet ".....
 
 
                                   Det blir bra när Ludde ska titta ut på morgonen
 
                                   nu behöver han inte trassla in sig i en massa
 
                                   tyg och linor.........för han ligger ju i min säng
 
                                   om nätterna.....................
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0