Corona och bebis....

 
 
 
                                             Hej Goa vänner....det är lördag....
 
 
 
 
 
 
                                  Igår stod jag vid spisen nästan hela dagen....
 
                                  limpor blev bakade...........
 
 
 
 
 
 
                                Köpte en helgskinka....som jag griljerade
 
                                jag brukar hålla på traditionerna och vänta
 
                                till Jul med att smaka skinka.....men vad sjutton
 
                                i dessa corona tider vet man ju inte om man
 
                                lever då.....så det är lika bra att äta det man blir
 
                                sugen på.....och man dör ju inte av att äta vissa
 
                                rätter flera gånger.........
 
 
 
 
 
 
                          Det här blev min brunch i går......så gott.............
 
                          Nybakat bröd med nygriljerad skinka....gott....
 
 
 
 
 
 
                                      Kvällsmat framför tv:n blev en sådan
 
                                       här tallrik....................
 
 
 
 
 
 
                                      I torsdags gjorde jag en tacco paj........
 
 
 
 
 
 
 
                                    Den orkade ju inte Goe och jag äta upp...
 
                                    så vi åkte in och lämnade hälften till Magnus
 
                                    och Anna......men vi stod utanför för Anna var
 
                                    hemma med halsont.....och i går var hon på
 
                                    provtagning....och idag fick hon svar på att 
 
                                    det är corona hon har......hoppas nu att det 
 
                                     blir en mild sort......  vi får se hur det blir
 
                                     med Magnus...Ella och Theo.....................
 
 
 
 
 
 
                              Till våren ska vi bli farmor och farfar igen.....
 
                               det är Erik och Jennifer som väntar en liten 
 
                                knodd.....jag gissar på en pojke....men vi
 
                                får se.......och strax innan hen kommer så
 
                                ska de flytta till Fjugesta .....det blir så himla
 
                                 bra alltihopa.........Nu kära vänner är det snart
 
                                 middagstid och jag hasar fortfarande omkring
 
                                 i morgonrocken.......dags att klä sig.......
 
 
                                  Ha en bra lördag.........
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0