Alla Helgons dag......

 
 
 
                                           Hej på Er denna Lördag.......
 
 
                              Goe håller på med målningen i sovrummet
 
                               så jag gick ut i trädgården och plockade in
 
                               lite kärlekört och busk grönt ......och så blev
 
                                det denna skapelse.....rätt nöjd........
 
 
 
 
 
 
                                        För andra gången i mitt liv så gjorde jag
 
                                        en risotto.....jag är inte så förtjust i det men
 
                                         Goe tycker det är jättegott......och det tyckte
 
                                         han även om denna.................
 
 
 
 
 
 
                                  Jodå jag åt lite ......men nu dröjer det
 
                                   nog innan jag gör det igen....Nu ska jag
 
                                   diska sedan blir det tv soffan och lite virkning.....
 
                
                                   Ha en bra lördagkväll................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0