FREDAG....

 
 
 
                                         Hej det är fredag.....och  helgen har börjat....
 
 
 
 
 
 
                                   Den första snön kom i veckan och då var
 
                                   Theo ute och kände på den ...men den försvann
 
                                   innan den nådde marken.....men han konstaterade
 
                                   att snart är det Jul.......
 
 
 
 
 
 
                                  Vi har även fått i granriset i fönsterlådorna....
 
                                  ljusslingorna sätts i på lördag eller söndag.....
 
 
 
 
 
                                  Nu är sovrummet komplett.....och jag
 
                                  är såå nöjd.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                   I kväll blir det att gå till sängs tidigt.....
 
 
 
 
 
 
                                Stuvade makaroner och winerkorv blev
 
                                rätten en dag denna veckan................
 
 
 
 
 
 
                                 Själv har jag börjat äta sallad för snart är
 
                                  det Jul och innan dessa ska jag lätta några
 
                                  kilo......................
 
 
 
 
 
 
                                 Goe bakade .....och de smakade bra till
 
                                  salladen.................Nu ska jag gå och prova
 
                                  hårdheten på min madrass......jag kanske 
 
                                  får byta tillbaka till den gammla om denna
 
                                  är för hård......vi får se..........................
 
                                  Ha en bra kväll.............
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0